Bombay tv

Cielor przypomniał mi w komentarzu do ostatniego wpisu o bombay tv. Bawiliśmy się w to dawno dawno temu na kominkowym czacie i mam miłę wspomnienia z tą zabawą. Zamysł jest prosty. Na stronie bombay tv wybierasz jeden z wielu krótkich filmików bollywoodzkich i podkładasz pod niego napisy.

Ogłaszam więc konkurs: kto zrobi najfajniejszy film dla Segritty. Linki przesyłajcie w komentarzach.

Oto dotychczasowi faworyci:

Film Nishki

Film Leilany

Film Cockneya 

Komentarze do wpisu: 51 Napisz komentarz

  1. Uhaha, bedzie sie dzialo.

    Ta stronke – bombay tv – odkryl moj kumpel juz jakies 2 lata temu. Pamietam, ze tak nas wtedy to wciagnelo, ze w pare osob zdazylismy wyprodukowac jakies kilkadziesiat filmikow zanim nasza fascynacja sie wyczerpala. A najlepsze jest to, ze wszystko mam do dzis zarchiwizowane w rozmowach na gg. Zaczne wrzucac jutro. :)

    Ale uprzedzam – przygotujcie sie na to, ze tematyka filmikow to w przygniatajacej wiekszosci seks i chlanie, w wydaniu dosyc wulgarnym, heheheh.

    Przy okazji niektore z filmikow nafaszerowane sa slaskimi slowkami – jestesmy z Gornego Slaska.

    Zeby podgrzac atmosfere przed premiera… pamieta ktos Mosada vel Mosadera? :)

  2. Dobra, przeprowadzam atak wyciagajac caly arsenal z archiwum. ;)

    Slowniczek pojec nie koniecznie zrozumialych dla kazdego, a uzywanego w filmikach:

    rewia – blizej nie okreslone wydarzenie kulturalne, odbywajace sie glownie w walentynki

    mosad vel mosadel vel olo – niektorzy go beda kojarzyc, byly komentator bloga kominka, prywatnie moj kumpel od kufla i kieliszka (postac autentyczna!)

    Jugol – wlasciciel lokalnego, taniego baru „u Jugola”, z pochodzenia Jugol :)

    Miras i Wisnia – ochroniarze U Jugola

    kapa (alkoholowa) – fachowo ztw. ZOA, czyli Zespol Odstawienia Alkoholowego, delirka, rozdraznienie, biale myszki i takie tam ;)

    poczuc prestiż od kogos – uprawiac z kims seks

    brocha – pochwa

    ze mna nie ma prostutucji – jestem powaznym czlowiekiem

    ukluc kogos – wydymac kogos

    brecha – penis

    Szarek – Jugolowo-dzielnicowy podstarzaly podrywacz od 7 bolesci (postac autentyczna!)

    Jako uzupelnienie slowniczek slasko – polski obejmujacy slowka ktore wystepuja w filmikach:

    ożarty – pijany

    gibko – szybko

    cug – pociag

    seblekać sie – rozbierac sie

    byda – będę

    lulok – penis

    galoty – spodnie

    Przejdzmy do rzeczy…

    na poczatek takie sobie:

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=793105

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=318154

    teraz slynna opowiesc o Rewii w 2 czesciach:

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=730195

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=730306

    dalej leca 3 wg mnie dobre, ale jeszcze nie genialne filmiki :

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=333710

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=315109

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=317779

    i na koniec kwintesencja (a im dalszy tym chyba lepszy):

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=317956

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=318248

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=176137

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=178362

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=181921

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=256814

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=288128

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=181873

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=289602

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=289641

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=190113

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=200632

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=185421

    http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=318293

    P.S. Osoby nie wychwytujace specyficznego poczucia humoru proszone sa o przejscie nad tymi filmikami do zwyklego porzadku dziennego. :)

  3. aha, jak chciałam małe wyjaśnienie do mojego pierwszego filmiku, bo tam się czepnęłam brunetki. gdyby była tam blondynka napis byłby odwrotny, ale to w sumie oczywiste.

  4. Seg widze ze nadal nie wymyslilas nagrody wiec ja musialem to zrobic:) W nagrode za moj filmik chce kartke swiateczna od Ciebie:).Nie zadna internetowa tylko zwykla kartke jakie prawie kazdy wysyla znajomym i rodzinie na swieta.

  5. tu chodzi o wychodzenie z domu do jakiegoś sklepu lub kiosku a potem na pocztę. Nie lubię poczty. Musiałabym przerwać mój słodki zwyczaj wychodzenia tylko do pracy lub w nocy na tańce. :)

Dodaj komentarz