Przewodnik po fotografiach facetów na randkach.o2

Właściwie to nie będzie przewodnik, bo nie znajdziesz tu linków do profili. Znajdziesz tu natomiast parę przydatnych informacji, które możesz wykorzystać podczas selekcjonowania randkowych amantów.
Zacznijmy od podstaw.

FOTOGRAFIE


Facet musi mieć fotkę w profilu.
Jeśli jej nie ma – najprawdopodobnie jest obleśny, stary, pryszczaty albo gruby. Jest też oczywiście inna możliwość – może nie znać się na komputerach i najzwyczajniej nie mieć możliwości wstawienia sobie fotki. Co Ci jednak po kimś, kto korzysta z netu tylko po to, by znaleźć sobie dupę przez serwis randkowy? Nie licz na to, że trafiłaś na mężczyzną, który patrzy tylko "na wnętrze" i nie lubi być oceniany po swoim zabójczym wyglądzie. Nie ma takich.

Fotka musi być wyraźna.
Jeśli w profilu widnieje tylko zamazany profil faceta, albo fotka jest wyraźnie niedoświetlona lub przerobiona na witraż w edytorze fotografii – olej go. Jest brzydki.

Co mówi fotka?

  • Widzisz faceta w tłumie innych facetów i za cholerę nie wiesz, który z nich jest autorem profilu? – właśnie o to chodziło. Wybierz najbrzydszego z nich wszystkich. To on.
  • Facet stoi przy najnowszym modelu mercedesa / luksusowym jachcie / pięknej kobiecie / południowej rezydencji? – Te rzeczy nie należą do niego. On jest biedny i najwyraźniej ma kompleks swojej pustej kieszeni.
  • Nasz amant jest w stroju płetwonurka / ma uprząż do bungee / powozi zaprzęg / strzela na strzelnicy? – Próbuje Ci zaimponować sportami, które uprawiał może raz w zyciu.
  • Fotka przedstawia faceta w garniaku, z krawatem na szyi i wystudiowanym przedziałkiem na głowie? – Znaczy to ni mniej ni więcej, że ma cholernie mało fotek, z których nie potrafił wybrać ani jednej, na której nie wyglądałby obleśnie. Poprosił więc mamusię, by mu zrobiła sesję, do której oczywiście stosownie się przygotował. Olej. Jest brzydki.
  • Fotka pokazuje kogoś, kto jest łudząco podobny do Toma Cruisa? – Olej. To JEST Tom Cruise (na fotce). Fotka pokazuje kogoś, kto z powodzeniem mógłby byc modelem i, na dodatek, ewidentnie jest fotką z jakiejś prosefsjonalnej sesji zdjęciowej? – Olej. Modele nie wchodzą na randki.o2 z prostych powodów: mają powodzenie, nie mają mózgu (i uważają, że to upodlające wchodzić na randki), nie mają czasu.
  • Fotka pokazuje małe dziecko. Najlepiej bobaska w pieluszce – Chyba nie muszę Ci tłumaczyć, jak dziś wygląda ten facet? Olej.
  • Na zdjęciu widzisz półnagiego faceta, który sam robi sobie zdjęcie w lustrze.Pechowo – aparat zasłania twarz, lub jest w jej miejscu światło flesza? – Ten pan nie ma mózgu. Ma za to eksplodujące jądra, bo żadna myśląca kobieta nie daje mu dupy.


Zanim zdecydujesz sie na rozmowę z panami, którzy mają w profilach takie fotki, poważnie zastanów się, czy jesteś gotowa na wysłuchiwanie tłumaczeń, że to "pierwsze lepsze zdjęcie, jakie miałem pod ręką" albo "kumpel mi robił ten profil. Chyba go zamorduję :p".
Wiem, że niewielu panów przez tę selekcję przebrnie, ale naprawdę warto ją zastosować :)

Komentarze do wpisu: 10 Napisz komentarz

  1. Gość: ha, chello084010140134.chello.pl napisał(a):

    Ostatnio działam na randkach nie posiadając niczego na profilu, a nick jest maksymalnie nieznaczący.

    I fajne dziewczyny odpisują, ale nie Ty, zimna suko :)

    Może dlatego, że nie napisałem do Ciebie?

  2. Gość: scarabeus, prosie4.aster.pl napisał(a):

    Pikne! Mam tylko nadzieję, że to nie dotyczy kobiet, bo ja lubię wrzucać swoje zdjęcia w stroju nurkowym na profil… :P

    A co do ostatniego punktu: nie wszystkie kobiety myślą, ale za to często nadrabiają ten brak dawaniem dupy bezmózgim panom, więc może z jądrami tychże panów nie jest tak znowu źle :D

  3. Gość: wRzoSik, 104.85-237-176.tkchopin.pl napisał(a):

    Quote

    „uff, jak dobrze, że nie szukam faceta przez neta :)”

    …i dobrze że nie szukasz :) masz „jaja” :D napewno nie jestes brzydka i cenisz siebie. Na portalach randkowych nie ma fajnych normalnych facetów ci są juz pozajmowani lub nie korzystaja z tego typu rozrywki :)

    Ten dlamnie kto wogole korzysta z tego to napewno osoba pelna kompleksow dlamnie to wstyd zeby kogos szukac na portalach randkowych.

  4. Gość: mickey1976, 193.0.242.3* napisał(a):

    „to ja juz pójdę, nie? co będe tak sam siedział…” zwijam swojego bloga – napisałaś już wszystko a ja jestem podłym plagiatorem :(

    more!! :))

  5. Gość: , agb100.internetdsl.tpnet.pl napisał(a):

    Faceci raczej nie robia sobie tyle super zdjec po to zeby je wrzucac na jakies serwisy randkowe, chyba ze jakies meskie cipy spedzajace przd lustrem pol dnia, choc zgadzam sie ze jak ktos mysli to nie da byle jakiego zdjecia, pozatym skad wiesz ze ktos w stroju pletwonorka robil to raz w zyciu a moze nurkowanie to jego zyciowa pasja i jakbys chciala wyslalby Ci duzo wiecej zdjec z roznych wypraw a Ty go odzucasz odrazu, bezsensu, pomijajac to ze fajne laski zadziej niz fajni faceci wystepuja na tego typu stronach bo fajne laski zostaly znalezione w realu przez jakichs kolesi, a faceci nie zostali znalezieni bo to oni musza szukac, a moze nie kazdemu to dobrze idze…

  6. Gość: , 82.160.33.* napisał(a):

    Prawdziwy opis facetów co są portalach randkowych przekonałam sie osobiście nie miał zdjecia w profilu a w realu wyglądał stary i obleśny

  7. hoja napisał(a):

    Napisał do mnie jeden taki bezfotkowy, miałam profil dopiero od paru dni, jeszcze bez fotki. Poczytaliśmy swoje profile, decyzja : spotykamy się.
    Przyszłam na spotkanie, na fotelu w kawiarni siedział niesamowicie przystojny facet. Do tego inteligentny i sympatyczny. To bylo dwa lata temu, jesteśmy razem.

Dodaj komentarz