REGULAMIN KONKURSU „ Somersby Blackberry” (dalej „Regulamin”)
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Przewidziany Regulaminem konkurs prowadzony jest pod nazwą „ Somersby Blackberry” (dalej „Konkurs”).
- Konkurs jest prowadzony przez PHD Media Direction Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 44, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy. XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000341778, NIP 113-27-82-626 (dalej „Organizator”). Organizator jest przekazującym nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 kc. Organizator działa na zlecenie spółki Carlsberg Polska Sp. z o.o. z siedzibaą w Warszawie, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa (dalej „Klient”)
- Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzenie Konkursu.
- Rozpoczęcie Konkursu nastąpi w dniu 13.03.2014 r., a zakończenie w dniu 29.03.2014 r.
- Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem bloga Segritta.pl, których dane podane sa w dalszej części Regulaminu.
- W Konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna zamieszkała na terytorium Polski, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych i mająca ukończone 18 lat (dalej „Uczestnik”).
- W Konkursie nie mogą wziąć udziału pracownicy: oraz ich małżonkowie, wstępni, zstępni, rodzeństwo, przysposobieni, przysposabiający. W przypadku zwycięzców, którymi okażą się osoby wymienione w pkt. 6, osoby te tracą uprawnienie do nagrody.
- a) Carlsberg Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
- b) PHD Media Direction Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 44
- W celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową w trzyosobowym składzie (dalej „Komisja”): 2 (dwóch) przedstawicieli Organizatora; 1 (jeden) przedstawiciel Klienta.
ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
11. W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik powinien w czasie jego trwania spełnić wszystkie warunki określone w Regulaminie, w szczególności:
- a) zapoznać się z zasadami uczestnictwa w Konkursie dostępnymi na blogu Matyldy Kozakiewicz na stronie internetowej https://segritta.pl/ oraz zaakceptować Regulamin Konkursu;
- b) zadanie konkursowe polega na tym, aby:
wysłać na adres mailowy podanym we wpisie konkursowym zdjęcie przedstawiające lordowską dłoń. Dopuszcza się dowolną interpretację hasła „lordowska dłoń”. Zdjęcie powinno być w pliku w formacie .jpg i nieprzekraczające wagą 300 kB. Termin wysyłania zdjęć mija 20 marca 2014
(dalej „Zadanie Konkursowe”).
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu zgłoszonego Zadania Konkursowego, w szczególności w przypadku:
- a) zawarcia w Zadaniu Konkursowym wulgaryzmów, treści obraźliwych, politycznych, propagandowych, religijnych lub treści sprzecznych z prawem;
- b) zawarcia w Zadaniu Konkursowym treści reklamowych dotyczących innych podmiotów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących Klienta;
- c) naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym w szczególności: dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do ochrony wizerunku;
- d) gdy Uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw pokrewnych do Zadania Konkursowego i jego wszystkich elementów w zakresie wskazanym w Regulaminie.
- Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z Konkursu w przypadku stwierdzenia, że Uczestnik nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w Regulaminie lub nie przestrzega zasad zawartych w niniejszym Regulaminie, w tym: Uczestnik udziela Organizatorowi i Klientowi, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, upoważnienia do korzystania z utworów (słownych), które Uczestnik dodaje w Zadaniu Konkursowym, w całości lub we fragmentach, z modyfikacjami lub bez, tj. w zakresie autorskich praw majątkowych i praw zależnych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszystkich znanych w chwili udzielania zezwolenia pól eksploatacji, w szczególności:
- a) podaje nieprawdziwe dane;
- b) jego działania sprzeczne są z prawem lub dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego, zasadami fair play, stanowią nieuczciwe praktyki, które naruszają uzasadnione interesy Organizatora, godzą w jego wizerunek lub są sprzeczne z prawem lub z innych względów nie nadają się do publicznego rozpowszechniania. Decyzja Organizatora Konkursu w zakresie wykluczenia z Konkursu jest ostateczna.
- a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów – wytwarzania wszelkimi znanymi technikami egzemplarzy Zadań Konkursowych, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, audiowizualną, wprowadzanie do pamięci komputera, utrwalanie i zwielokrotnianie na jakichkolwiek nośnikach, w szczególności na wszystkich nośnikach reklamowych, bez ograniczeń co do ilości i nakładu;
- b) w zakresie obrotu oryginałami albo egzemplarzami, na których Zadania Konkursowe utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- c) w zakresie rozpowszechniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementami w sposób inny niż określony w pkt b) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i remitowanie przez stacje telewizyjne i radiowe w sposób analogowy i cyfrowy, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stacje naziemne (również w sieci kablowej i telewizji kodowanej), nadanie z wykorzystaniem taśm magnetycznych i nośników magnetooptycznych, nadanie za pośrednictwem satelity, równoległe i integralne nadanie Zadań konkursowych nadawanych przez inną organizację telewizyjną lub radiową, wyświetlanie na ekranach w innych aktywności reklamowych Klienta, a także publiczne udostępnianie Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (sieć Internet lub inne sieci komputerowe), wykorzystanie technologii UMTS, GPRS, GPS. Dla uniknięcia wątpliwości Zadania konkursowe mogą być w części lub w całości rozpowszechnianie w formie ulotek, gadżetów, billboardów (tradycyjnych i elektronicznych, w tym cyfrowych), jak również za pomocą telefonów, kina, prasy.
NAGRODY
- W Konkursie przyznawana będzie jedna nagroda główna: kamera Gopro hero 3 o wartości 1400 zł. ( dalej „Nagroda Główna”).
- Do Nagród przyznanych w Konkursie dodane są dodatkowe nagrody pieniężne o wartości 11,11% wartości danej Nagrody. Takie nagrody pieniężne nie zostaną wydane zwycięzcom, lecz zostaną odprowadzone przez Organizatora na poczet należnego podatku od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zwycięzcy zobowiązani są do przekazania Organizatorowi informacji niezbędnych do odpowiedniego rozliczenia podatkowego w tym zakresie.
ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW
- Komisja będzie oceniać przesyłane przez Uczestników Zadania Konkursowe według własnego uznania, uwzględniając: tematykę, adekwatność, oryginalność i walory artystyczne każdego Zadania Konkursowego oraz w sposób arbitralny wybierze zwycięzców Zadań Konkursowych (jedno Zadanie Konkursowe na każdym z blogów).
- W przypadku, gdy wyłoniony zwycięzca nie spełni warunków Regulaminu, Uczestnik taki traci prawo do Nagrody, a dana Nagroda zostanie przyznana w kolejności następnemu Uczestnikowi z listy rezerwowej.
POWIADOMIENIE O WYGRANEJ
21. Ze zwycięzcami Konkursu, Autorzy Blogów skontaktują się w ciągu 14 dni roboczych od dnia publikacji list rankingowych na poszczególnych blogach. Publikacja nastąpi w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konkursu.
WYDANIE NAGRÓD W KONKURSIE
- Nagrody w Konkursie zostaną wysłane pocztą na koszt Organizatora. Zwycięzca Nagrody jest obowiązany pokwitować pisemnie odbiór Nagrody, tj. protokół odbioru.
- Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej Nagrody na inną, w tym na ekwiwalent pieniężny.
- Nagrody Konkursu, które nie zostały rozdysponowane wśród zwycięzców z przyczyn niezależnych od Organizatora Konkursu, pozostaną do dyspozycji Organizatora.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników Konkursu wyłącznie w formie pisemnej listem poleconym pod rygorem nieważności, wysłanym na adres:
PHD Media Direction Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 44
Reklamacja powinna zawierać:
a) dopisek na kopercie: „Reklamacja – „ Somersby Blackberry”;
b) wskazanie imienia, nazwiska i adresu do korespondencji;
c) uzasadnienie powodów wniesienia reklamacji;
d) podpis reklamującego.
- Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie pisemnej listem poleconym za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator przetwarza dane osobowe uczestników Konkursu wyłącznie doraźnie, w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego jego przeprowadzenia, w szczególności w celu poinformowania o wygranej oraz wydania nagrody. Dane te są przechowywane przez Organizatora tylko przez okres, jaki wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, a po jego zakończeniu zostaną usunięte, chyba że Organizator ma prawo przetwarzać dane uczestnika Konkursu także na innej podstawie. Organizator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych uczestników Konkursu wyłącznie podmiotom, które współpracują z nim przy jego urządzeniu i wyłącznie w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego przeprowadzenia. Uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu do przetwarzanych danych i ich poprawiania. Uczestnicy podają dane na zasadach dobrowolności, przy czym podanie danych jest warunkiem uzyskania możliwości wzięcia udziału w Konkursie.
- W kwestiach nieobjętych Regulaminem będą miały w szczególności zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Tekst Regulaminu Konkursu udostępniony będzie do publicznej wiadomości na blogu Segritta.pl oraz w siedzibie Organizatora.