REGULAMIN KONKURSU
„Połączyło ich Somersby”(dalej „Regulamin”)
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Przewidziany Regulaminem konkurs prowadzony jest pod nazwą „Połączyło ich Somersby” (dalej „Konkurs”).
-
Konkurs jest prowadzony przez Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 42 wpisaną do Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000085926, NIP 525-22-26-858 (dalej „Organizator”). Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 kc. Organizator działa na zlecenie spółki Carlsberg Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ilżecka 24, 02-135 Warszawa (dalej „Klient”)
-
Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzenie Konkursu.
-
RozpoczęcieKonkursu nastąpi w dniu 22.07.2013 r., a zakończenie w dniu 29.07.2013 r.
-
Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem fanpagu Klienta oraz 6 blogów (dalej „Blogi”), których dane podane są w dalszej części Regulaminu.
-
W Konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna zamieszkała na terytorium Polski, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych i mająca ukończone 18 lat (dalej „Uczestnik”).
-
W Konkursie nie mogą wziąć udziału pracownicy:
-
Carlsberg Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
-
Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
-
Interactive Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu,
oraz ich małżonkowie, wstępni, zstępni, rodzeństwo, przysposobieni, przysposabiający. W przypadku zwycięzców, którymi okażą się osoby wymienione w pkt. 6, osoby te tracą uprawnienie do nagrody.
-
W celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową w trzyosobowym składzie (dalej „Komisja”):
-
2 (dwóch) przedstawicieli Organizatora;
-
1 (jeden) przedstawiciel Klienta.
ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
-
W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik powinien w czasie jego trwania spełnić łącznie warunki określone w Regulaminie, w szczególności:
-
zapoznać się z zasadami uczestnictwa w Konkursie dostępnymi na stronie internetowej http://www.facebook.com/SomersbyPoland oraz zaakceptować Regulamin Konkursu;
-
zadanie konkursowe polega na tym, aby:
-
stworzyć fraszkę ze słów wskazanych przez Organizatora na key visualu zamieszczonym na blogach oraz na fanpagu Klienta, a następnie
-
umieścić stworzoną fraszkę w komentarzu pod wpisem/postem wybranego blogera (dalej „Zadanie Konkursowe” lub „Fraszka”).
Najlepiej punktowane będą fraszki zawierające maxymalną liczbę słów wskazanych przez Organizatora tj. 6 (sześć).
-
Od 22 lipca do 28 lipca 2013 roku, Organizator będzie organizował wskazówki dla Uczestników, które będą miały na celu pomoc Uczestnikom w odnalezieniu wybranych słów, które są niezbędne do stworzenia Zadania Konkursowego.
- Do poszczególnych słów będzie można znaleźć wskazówkę poprzez:
- Blogi:
- (Kominek – http://kominek.es/);
- (Segritta – https://segritta.pl/);
- (Fashionelka – http://fashionelka.pl/);
- (Gonciarz – http://krzysztofgonciarz.com/);
- (Tucholski – http://jestblog.pl/);
- (Opydo – http://www.zombiesamurai.pl/)
- portal społecznościowy Facebook, w szczególności: http://www.facebook.com/SomersbyPoland
-
Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu zgłoszonego Zadania Konkursowego, w szczególności w przypadku:
-
zawarcia w Zadaniu Konkursowym wulgaryzmów, treści obraźliwych, politycznych, propagandowych, religijnych lub treści sprzecznych z prawem;
-
zawarcia w Zadaniu Konkursowym treści reklamowych dotyczących innych podmiotów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących Klienta;
-
naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym w szczególności: dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do ochrony wizerunku;
-
gdy Uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw pokrewnych do Zadania Konkursowego i jego wszystkich elementów w zakresie wskazanym w Regulaminie.
-
Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z Konkursu w przypadku stwierdzenia, że Uczestnik nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w Regulaminie lub nie przestrzega zasad zawartych w niniejszym Regulaminie, w tym:
-
podaje nieprawdziwe dane;
-
jego działania sprzeczne są z prawem lub dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego, zasadami fair play, stanowią nieuczciwe praktyki, które naruszają uzasadnione interesy Organizatora, godzą w jego wizerunek lub są sprzeczne z prawem lub z innych względów nie nadają się do publicznego rozpowszechniania.
Decyzja Organizatora Konkursu w zakresie wykluczenia z Konkursu jest ostateczna.
-
Uczestnik oświadcza i gwarantuje, że jest wyłącznie uprawniony do utworów słownych, które stanowią Zadanie Konkursowe, a prawa do utworów nie są obciążone na rzecz osób trzecich. Ponadto, Uczestnik oświadcza i gwarantuje, że utwory nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich oraz ewentualnie, że uzyskał wszelkie prawa od osób przedstawionych na zdjęciu do wykorzystania ich wizerunków.
-
Uczestnik udziela Organizatorowi i Klientowi, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, upoważnienia do korzystania z utworów (słownych), które Uczestnik dodaje w Zadaniu Konkursowym, w całości lub we fragmentach, z modyfikacjami lub bez, tj. w zakresie autorskich praw majątkowych i praw zależnych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszystkich znanych w chwili udzielania zezwolenia pól eksploatacji, w szczególności:
-
w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów – wytwarzania wszelkimi znanymi technikami egzemplarzy Zadań Konkursowych, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, audiowizualną, wprowadzanie do pamięci komputera, utrwalanie i zwielokrotnianie na jakichkolwiek nośnikach, w szczególności na wszystkich nośnikach reklamowych, bez ograniczeń co do ilości i nakładu;
-
w zakresie obrotu oryginałami albo egzemplarzami, na których Zadania Konkursowe utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
-
w zakresie rozpowszechniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementami w sposób inny niż określony w pkt b) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie przez stacje telewizyjne i radiowe w sposób analogowy i cyfrowy, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stacje naziemne (również w sieci kablowej i telewizji kodowanej), nadanie z wykorzystaniem taśm magnetycznych i nośników magnetooptycznych, nadanie za pośrednictwem satelity, równoległe i integralne nadanie Zadań konkursowych nadawanych przez inną organizację telewizyjną lub radiową, wyświetlanie na ekranach w Carlsberg Fan Camp, Fan Zones oraz podczas Fan City Tours, a także publiczne udostępnianie Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (sieć internet lub inne sieci komputerowe), wykorzystanie technologii UMTS, GPRS, GPS. Dla uniknięcia wątpliwości Zadania konkursowe mogą być w części lub w całości rozpowszechnianie w formie ulotek, gadżetów, billboardów (tradycyjnych i elektronicznych, w tym cyfrowych), jak również za pomocą telefonów, kina, prasy.
NAGRODY
-
W Konkursie przyznawanych będzie sześć nagród głównych w postaci Ipada Mini 16 GB o wartości 1500 zł ( dalej „Nagroda Główna”). każdego spośród sześciorga Zwycięzców wybierze autor Bloga.
-
Do Nagród przyznanych w Konkursie dodane są dodatkowe nagrody pieniężne o wartości 11,11% wartości danej Nagrody. Takie nagrody pieniężne nie zostaną wydane zwycięzcom, lecz zostaną odprowadzone przez Organizatora na poczet należnego podatku od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zwycięzcy zobowiązani są do przekazania Organizatorowi informacji niezbędnych do odpowiedniego rozliczenia podatkowego w tym zakresie.
ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW
-
Komisja będzie oceniać przesyłane przez Uczestników Zadania Konkursowe według własnego uznania, uwzględniając: tematykę, adekwatność, oryginalność i walory artystyczne każdego Zadania Konkursowego oraz w sposób arbitralny wybierze 6 (sześć) zwycięskich Zadań Konkursowych (jedno Zadanie Konkursowe na każdym z blogów) w ramach Konkursu, któremu przyznane zostanie prawa do Nagrody Głównej.
-
W przypadku, gdy wyłoniony zwycięzca nie spełni warunków Regulaminu, Uczestnik taki traci prawo do Nagrody, a dana Nagroda zostanie przyznana w kolejności następnemu Uczestnikowi z listy rezerwowej.
POWIADOMIENIE O WYGRANEJ
-
Ze zwycięzcami Konkursu, Autorzy Blogów skontaktują się w ciągu 14 dni roboczych od dnia publikacji list rankingowych na poszczególnych blogach. Publikacja nastąpi w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konkursu.
WYDANIE NAGRÓD W KONKURSIE
-
Nagrody w Konkursie zostaną wysłane pocztą na koszt Organizatora. Zwycięzca Nagrody jest obowiązany pokwitować pisemnie odbiór Nagrody, tj. protokół odbioru.
-
Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej Nagrody na inną, w tym na ekwiwalent pieniężny.
-
Nagrody Konkursu, które nie zostały rozdysponowane wśród zwycięzców z przyczyn niezależnych od Organizatora Konkursu, pozostaną do dyspozycji Organizatora.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
-
Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników Konkursu wyłącznie w formie pisemnej listem poleconym pod rygorem nieważności, wysłanym na adres: Saatchi & Saatchi Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 42.
-
Reklamacja powinna zawierać:
-
dopisek na kopercie: „Reklamacja – „Połączyło ich Somersby”;
-
wskazanie imienia, nazwiska i adresu do korespondencji;
-
uzasadnienie powodów wniesienia reklamacji;
-
podpis reklamującego.
-
Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie pisemnej listem poleconym za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Organizator przetwarza dane osobowe uczestników Konkursu wyłącznie doraźnie, w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego jego przeprowadzenia, w szczególności
w celu poinformowania o wygranej oraz wydania nagrody. Dane te są przechowywane przez Organizatora tylko przez okres, jaki wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, a po jego zakończeniu zostaną usunięte, chyba że Organizator ma prawo przetwarzać dane uczestnika Konkursu także na innej podstawie. Organizator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych uczestników Konkursu wyłącznie podmiotom, które współpracują z nim przy jego urządzeniu i wyłącznie w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego przeprowadzenia. Uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu do przetwarzanych danych i ich poprawiania. Uczestnicy podają dane na zasadach dobrowolności, przy czym podanie danych jest warunkiem uzyskania możliwości wzięcia udziału w Konkursie. -
W kwestiach nieobjętych Regulaminem będą miały w szczególności zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
-
Tekst Regulaminu Konkursu udostępniony będzie do publicznej wiadomości na stronie internetowej http://www.facebook.com/SomersbyPoland oraz w siedzibie Organizatora.