REGULAMIN KONKURSU „ Party Like a Lord”
(dalej „Regulamin”)
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Przewidziany Regulaminem konkurs prowadzony jest pod nazwą „Party Like a Lord” (dalej „Konkurs”).
-
Konkurs jest prowadzony przez Carlsberg Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Iłżeckiej 24, 02-135 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000043669, NIP 869-163-74-82 (dalej „Organizator”). Organizator jest przekazującym nagrodę w rozumieniu art. 919 i 921 kc.
-
Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzenie Konkursu.
-
Rozpoczęcie Konkursu nastąpi w dniu 03.09.2014 r. a zakończenie w dniu 09.09.2014 r.
-
Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem bloga https://segritta.pl/.
-
W Konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna zamieszkała na terytorium Polski, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych i mająca ukończone 18 lat (dalej „Uczestnik”).
-
W Konkursie nie mogą wziąć udziału pracownicy Organizatora oraz ich małżonkowie, wstępni, zstępni, rodzeństwo, przysposobieni, przysposabiający. W przypadku Zwycięzców, którymi okażą się osoby wymienione w niniejszym punkcie, osoby te tracą uprawnienie do nagrody.
-
W celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową w trzyosobowym składzie (dalej „Komisja”).
II. ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
-
W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik powinien:
a) zapoznać się z zasadami uczestnictwa w Konkursie dostępnymi na blogu segritta.pl na stronie internetowej https://segritta.pl/
b) oraz zaakceptować́ Regulamin Konkursu.
2. Zadanie konkursowe polega na tym, aby wysłać zdjęcie, na którym Uczestnik pokaże Make up Like a Lord (dalej „Zadanie Konkursowe”).
3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu zgłoszonego Zadania Konkursowego w przypadku:
a) zawarcia w Zadaniu Konkursowym wulgaryzmów, treści obraźliwych, politycznych, propagandowych, religijnych lub treści sprzecznych z prawem;
b) zawarcia w Zadaniu Konkursowym treści reklamowych dotyczących innych podmiotów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących Organizatora;
c) naruszenia dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do ochrony wizerunku osób trzecich;
d) gdy Uczestnik nie posiada praw autorskich lub praw pokrewnych do Zadania Konkursowego.
-
Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z Konkursu w przypadku stwierdzenia, że Uczestnik podaje nieprawdziwe dane.
-
Uczestnik z momentem udzielenia odpowiedzi na Zadanie Konkursowe udziela Organizatorowi w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, upoważnienia do korzystania z utworów, które Uczestnik dodaje w Zadaniu Konkursowym w całości lub we fragmentach, z modyfikacjami lub bez tj. w zakresie autorskich praw majątkowych i praw zależnych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszystkich znanych w chwili udzielania zezwolenia pól eksploatacji, w szczególności:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów – wytwarzania wszelkimi znanymi technikami egzemplarzy Zadań Konkursowych, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, audiowizualną, wprowadzanie do pamięci komputera, utrwalanie i zwielokrotnianie na jakichkolwiek nośnikach, w szczególności na wszystkich nośnikach reklamowych, bez ograniczeń co do ilości i nakładu;
b) w zakresie obrotu oryginałami albo egzemplarzami, na których Zadania Konkursowe utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementami w sposób inny niż określony w pkt b) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i remitowanie przez stacje telewizyjne i radiowe w sposób analogowy i cyfrowy, nadanie za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stacje naziemne (również w sieci kablowej i telewizji kodowanej), nadanie z wykorzystaniem taśm magnetycznych i nośników magnetooptycznych, nadanie za pośrednictwem satelity, równoległe i integralne nadanie Zadań́ Konkursowych nadawanych przez inną organizację telewizyjną lub radiową, wyświetlanie na ekranach w innych aktywności reklamowych Klienta, a także publiczne udostępnianie Zadań Konkursowych lub ich poszczególnych elementów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (sieć Internet lub inne sieci komputerowe), wykorzystanie technologii UMTS, GPRS, GPS. Dla uniknięcia wątpliwości Zadania konkursowe mogą być w części lub w całości rozpowszechnianie w formie ulotek, gadżetów, billboardów (tradycyjnych i elektronicznych, w tym cyfrowych), jak również za pomocą telefonów, kina, prasy.
III. NAGRODY
-
W Konkursie przyznawane będą cztery (4) nagrody, tj. podwójne zaproszenia na imprezę Party Like a Lord o wartości 50 zł. (dalej „Nagroda”).
-
Do Nagród przyznanych w Konkursie dodane są dodatkowe nagrody pieniężne o wartości 11,11% wartości danej Nagrody. Takie nagrody pieniężne nie zostaną wydane zwycięzcom, lecz zostaną odprowadzone przez Organizatora na poczet należnego podatku od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zwycięzcy zobowiązani są do przekazania Organizatorowi informacji niezbędnych do odpowiedniego rozliczenia podatkowego w tym zakresie.
IV. ZASADY WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW
-
Komisja będzie oceniać przesyłane przez Uczestników Zadania Konkursowe uwzględniając: tematykę, adekwatność, oryginalność i walory artystyczne każdego Zadania Konkursowego.
V. POWIADOMIENIE O WYGRANEJ
1. Ze zwycięzcami Konkursu Autorzy Bloga, o którym mowa w pkt. I 6 Regulaminu skontaktują się w terminie 14 dni roboczych od dnia publikacji list Zwycięzców na poszczególnych blogach.
2. Publikacja Zwycięzców nastąpi w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konkursu.
VI. WYDANIE NAGRÓD W KONKURSIE
-
Nagrody w Konkursie zostaną wysłane pocztą na koszt Organizatora. Zwycięzca Nagrody jest obowiązany pokwitować pisemnie odbiór Nagrody, tj. podpisać protokół odbioru.
-
Zwycięzca nie może domagać się zamiany wygranej Nagrody na inną lub na ekwiwalent pieniężny.
VII. PROCEDURA POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
-
Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników Konkursu w formie pisemnej, wysłanym na adres: Carlsberg Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-135 Warszawa), ul. Iłżecka 24
2. Reklamacja powinna zawierać:
a) dopisek na kopercie: „Reklamacja – „ Party Like a Lord”;
b) wskazanie imienia, nazwiska i adresu do korespondencji;
c) uzasadnienie powodów wniesienia reklamacji;
d) podpis reklamującego.
-
Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie pisemnej listem poleconym za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
-
Postępowanie reklamacyjne nie wyłącza prawa Uczestnik do dochodzenia swoich roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników Konkursu wyłącznie doraźnie, w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego jego przeprowadzenia, w szczególności w celu poinformowania o wygranej oraz wydania nagrody. Dane te są przechowywane przez Organizatora tylko przez okres, jaki wymagają tego obowiązujące przepisy prawa, a po jego zakończeniu zostaną usunięte, chyba że Organizator ma prawo przetwarzać dane uczestnika Konkursu także na innej podstawie zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa podatkowego. Uczestnicy Konkursu mają prawo dostępu do przetwarzanych danych i ich poprawiania. Uczestnicy podają dane na zasadach dobrowolności, przy czym podanie danych jest warunkiem uzyskania możliwości wzięcia udziału w Konkursie.
-
W kwestiach nieobjętych Regulaminem będą miały w szczególności zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
-
Tekst Regulaminu Konkursu udostępniony będzie do publicznej wiadomości na blogu https://segritta.pl/ oraz w siedzibie Organizatora.